Herinneringe

Image

 

Jou beeld is ‘n verflenterde foto

in ‘n skewe, versplinterde raam

en ‘n sestal geskommelde letters

spel jou tweelettergrepige naam.

 

Jou woorde is dor manuskripte

vir die motte bewaar op die rak

en ons dae ‘n kralesnoer syfers

op ‘n outydse muuralmanak.

 

Jou oë was die kleur van die aarde,

van saffier, van smarag of agaat,

en jou stem ‘n ontwykende deuntjie

gevange in ‘n stukkende plaat.

 

Vergete is die lag in jou oë

of die tranespoor oor jou wang,

maar soms in die nanag onthou ek

hoe diep ek na jou kon verlang.

 

Want wat ek vir altyd wou vashou,

het die tyd uit my hande laat gly

en wat ek so graag wou vergeet het,

is vir ewig gebalsem in my.

 

Leave a Reply

